Hej alla fina blogg läsare=)

Trots mina ynka 31 st bloglovin läsare har jag trots allt över hundra läsare när jag bloggar normalt!!
Kul att dom flesta hållt sej kvar!!
Jag har varit däckad i kroppen efter förkylningen och börjar sakta känna mej återställ och piggare=)
Och då kommer jag blogga som vanligt igen=)
Har vart iväg lite och har fina bilder att bjuda på som kommer upp under dagen hoppas jag!
Först ska jag nu äta frukost sen iväg på ett möte åså hälsa på Anniz och Edvin=)
*kram påer!

En sjuuuuuuk bild jag aldrig hann blogga upp=)se så ynklig jag ser ut haha


Kommentarer
Carolina

Har precis hittat hit genom en slump & jag fastnade. Har även tagit med dig som en av dom jag besöker dagligen på mitt bloggtips-inlägg :) Jag följer dock inte mina favoritbloggar via bloglovin utan jag har en egen lista där jag samlar alla jag gillar åsså går jag bloggrundan utifrån den. =D

2011-09-22 @ 14:58:18
URL: http://www.carolajnastankar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0