Hejsan!!!

Den här veckan har inte varit så super kul!
Sjukan har följt efter mej och jag har varit oerhört trött så sovit så fort jag haft möjlighet och snoosat i soffan framför en film när jag orkat...
Men idag är det lördag och jag är ledig!
Vaknade visserligen kl 7. Kolla lite film sen däckade jag kring halv elva och vakna 12.20=)
Bara hoppa in i duschen för skulle möta Ewe och Karin kl 14 för mys på stan!
Inge shopping för min del men vi åt en mkt god kladdkaka på NOVA...
Firade att det nu gått 4 veckor sen jag slutade äta godis och andra snabba kolhydrater=)
KOm fram till att jag saknar nog bröd lite...låg och dagdrömde om en ciabatta med mozzarellaost och tomat tidigare..ska nog börja unna mej åtminstone på helgerna=)!!
Vad vore livet utan gott=)=)???
Ikväll äre tacos middag hos grannen Karin, eventuellt krogen om vi orkar=)
Imorrn kommer älsk hem från Gällivare...Då tänkte vi fira inge bröd på en månad med kanske en kebabpizza med dinkel botten?!=)Eller så köper vi hem!!
*Gilla*
Nu ska jag gå ut med doggsen sen locka håret och försöka gö mej fin!
KÄnner mej otroligt trööööttt idag bara=(...........
Ha en trevlig kväll alla ni andra=)


Schhkååll!!


Kommentarer
alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-09-11 @ 16:00:11
URL: http://kisskill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0