HTC Wildfire S

Wieho!!!Idag köpte jag en HTC!!!!!!!!
Den är i laddning nu så har inte hunnit börja leka med den än=)!!
men nu slipper jag sitta och tråka själv på jobbet medans alla andra Wordfeuar på lunchen hahaha

Har ju världens bästa pojkvän som betalade 1års trygghetsavtal till mej=) Han tyckte det behövdes hahaha

Har även under dagen hälsat på goa mormor och morfar=)...
Äta god fika och snacka en massa...!

Nu tvättar jag och babe..så kul ska vi ha en onsdags kväll men det var ett STORT måste!
Kanske sätta på en film senare och mysa ihop med en skål popcorn och pepsi Max!
Det gillas=)
Bra dag idag!!!!

Just ja!!KÖpte dessa awsome diskborstar på Ica Maxi idag!!

Gotta love zebra mönster=)=)


Kommentarer
Sofia och Alvin

Jag har också en HTC fast en Smart i hot pink, nu ska jag då byta upp mig mot en iphone börjar bli less :)

2011-09-28 @ 21:26:17
URL: http://Raiijsan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0