Mango chutney Lime Lax

Oops!!Sitter och slappar under go filten i soffan när jag känner att det luktar brännt!!!
TUSAN!!!!!!!!Har ju glömt morgondagens lunch/middag i ugnen!
Minns inte hur länge den vart där i men den klarade sej nog=)

Gjorde om Kyckling gratäng receptet jag brukar göra till laxen.
 Så tog Mango chutney lime istället för vanlig.

Recept Mango chutney Lime Lax
Koka upp
1,5 dl grädde
0,5dl Lime Chutney
1msk sambal
1 tesked Mango Curry
Salt och vitpeppar
Purjolök om man vill

Sätt ost på laxen och häll såsen på!In i ugn tills klart=)
Till de god sallad och quinoa=)
MUMS!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0