13 dagar kvar till lillans BF...........;0)

Igår skulle ha varit min sista arbetsdag.Sen ledig två veckor åså hade jag ju beräknat att gå över tiden 1-2 veckor...
Som dom flesta brukar!
Istället har vi redan lill gumman här hemma i famnen..
Inga riktigt vanliga bebis dagar då hon är prematur..
Utan hon ska ätas särskilda tider, sen sondmatas, eller nu i dagarna försöker vi få henne att ta flaska så vi får ta bort sonden, sen ska jag pumpa ut mat till henne åså ska allt rengöras, sen hinna vilas lite åså börjar de om.
Vi äter om vi hinner och kommer ihåg haha..
Kallas detta för mamma dieten??
Vägde mig på lillans 1 veckas dag och hade då redan gått ned 8 kg så bara 4 kg kvar till inskrivningsvikten=)
KÄnns underbart att omfamna sin älskade pojkvän utan magen ivägen=)


Idag har vi börjat med nya mat rutiner här hemma. Så vi får se om det får henne att gå upp i vikt som barnläkaren vill!
Vi har permis heeeeeela helgen. Fått en bra vila idag så blir kela rejält med familjen.
PÅ måndag tillbaka till 56an=)



Kommentarer
s

vad vägde hon då&nu?

2012-04-28 @ 21:21:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0