Ännu mera NYTT!!!!!

Jag är då fan kass på att hålla i börsen.........
Men jag gillart=)

Åkte med Liselott under lunchen på Dollar Store för att köpa denna beiga döskallesjal i torsdags=)

KOm även hem med dessa tavlor till vårat barnrum..

Åså denna stora tavla som fortfarande är inplastad, till sovrummet!

Ska måla hjärtat svart, grått eller vitt. Gillar inte att rött inte passar all inredning.
Hjärtat står som ut från tavlan!Skit snyggt!!!!

När jag kom hem från jobbet skruvade jag ihop våran tamburmajor.

Kommer bli tok fint där hemma måste bara städa upp lite och möblera så kastar jag upp lite inrednings bilder=)

Dessa smådjur kommer få hänga i babygymmet. Saknar nu bara något som låter, en spegel och nå att bita i!

NU behöver jag bara en ledig dag så jag kan ta tag i alla projekt=)


Kommentarer
Anna

Prasselgrejer brukar vara poppis i gymmet! Ett litet tips... :)

Var sjukt söta tavlor till babyrummet!

2012-04-14 @ 13:50:39
URL: http://familjenpatre.blogg.se/
Karin

Men, det är ju precis en sådan där tamburmajor jag letat i evigheter, var har ni hittat den??

2012-04-14 @ 17:02:55
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/
Anna Hedlund

Hej, Jag säger som föregående talare, vart har du hittat denna tamburmajor? den är jättefin!

Svar: Jysk!!!=)
miahh

2012-08-29 @ 16:14:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0