Hej Mormor, Morfar och Morbror!!!

Söndags bestyr
Och vädret håller i sig!!!
Prommis vid vattnet till mor på Östermalm..
Där bjuds vi på fika och middag.
Samt massa bebismys=)






Sen kom stor moster Eva och kramades oxså!
Vi fick äntligen träffa våra andra små barn...
Tingy och Donna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror aldrig dom varit så glada att se oss....Donna försökte typ äta upp mitt ansikte med pussar och slick=)
Vi passade även på att stor handla medans Emilia sov middag....
Fort gick de!!
Nu måste vi bara boka tvättid..Vi har dryga 6 fulla ikea kassar..hujja.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0