*Hjärtat*

Vart tvungen att tänka efter men 36 veckor nu=)..

Har varit sjuk och hängig i veckan, lite feber och förkylning så inge jobb, inge blogg...bara vila=)
Men idag mår jag bättre!!Så det måste ju firas!
Årets första grillning blir hos Friis med company=)
Lite vilt kött tar vi med och resten bjuds vi på där..Mumma!!!!
Har haft en väldigt kelsjuk hund här hemma med...Vart jag än vart ska det mysas=)

Lilla fröken luktar däremot inte mumma ur munnen..Tror hon åkt på en lite förkylning hon med då det snörvlades rejält imorse från hennes nos med=(....=)

Idag kom jag btw på en super duper ide till ett babygym!!
Så imorgon ska vi åka förbi Fredriks föräldrar och söka efter lite virke såsom rockringar eller plast rör..
Sen ska ni få se vad det blev!!Så länge jag lyckas=)



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

gud så fin du är :)

2012-04-05 @ 20:56:46
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0