Lite nytt!!

Till både mej och bebisen=)
Har jag en 20% check på Hm eller någon annanstans så bara måååååååååååååste jag ju förbruka den=)
Därmed chansade jag på denna kjol från Hm denna gång!!

Har 3-4 liknande men dom flesta med hög midja!
Den här var vanlig låg modell och kedjor på sidorna=)=)
Snyggt till en loosefit thisa eller linne.
Hoppas bara den passar nu efter man pressat ut bebisen..
Än så länge inte någon märkbar skillnad på rump och höft viktökning..
Men det ska ju faktiskt ett barn mellan skötet så kroppen lär ju bli förändrad på nå sätt??
Tur man kan sy om annars=)

Hittade ju den här kjolen hemma sen i garderoben..opps=)!


Bebisen fick dessa två bodysar då jag såg A-K´s karl köpt till lilla Aron...
Självklar måste vårat knyte ha oxså!!

Åså valde älsk ut denna rocker body....=)

Vi som inte skulle köpa nå mer=)



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

tuff body med kiss ;)

2012-04-13 @ 09:55:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Anna-Karin

Hehe ja klart han måste få dem!;D

Jooo jag tror minsann det blir en "han"!;)

2012-04-13 @ 10:09:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0