Söndag fast på måndag!?!?!

Och älsklingen ledig han med=)
Så vi gjort de vi är bäst på!
SHOPPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gled in på Barnenshus och köpte en rockring till babygymmet jag ska göra.
Hittade även en söt spel mackagrej gossedjur att hänga i barnvagnen i grönt, lila mm
Passar bra ihop med den lila vi köpte i veckan som gör andra läten från sej=)
Sen mot Media markt och Elgiganten åså köpte vi oss en Surf Platta.
Blev till slut en Samsung och för tillfället är vi super nöjda=)

Sen sa min kropp ifrån...Tungt vara gravid och stå länge=)
Tisdag morgon var det älsks tur att vara sjuk=(........Snor och feber precis som jag!
Fast medans jag är sjuk 2 veckor brukar han klara sig med 2-3 dagar=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0