Alla Hjärtans Dag!!!!!!!!!!!

*Kärlek til er alla*

Den här dagen har varit helt underbar!!
Först överaskade babe mej med detta när jag steg in i vardagsrummet imorse=)

I paketet fanns denna fina tavla som ska få hänga brevid bebisens ultraljudbilder..
MIna hjärtan brevid varann=)


Sen har vi varit på föräldragrupp. Och så ett snabbt besök hos barnmorskan åså fick vi lyssna på lille(a)ns hjärta..=) Det bästa som finns!!!!!!!!!!!!!!
Sen gick jag på moln mest hela dagen=)
Vi käkade go lunch på Waldorf sen lämnade jag älsk på Northt Tattoos för fortsatt sittning på armen åså strosade jag snabbt på stan..
Fyndade två bebis mössor och en sjal för 9 kr styck!Billigt!!!

Hann även få besök av broder och hans tjej..BJöd på blåbärsmuffins, kärleksmums, after eight och dajm kola!!
Proppmätt...Däckade i soffan efter de och middagen som skulle bli får bli imorgon då det skulle vara i ugnen i en timme. Istället blev de mos med renskav och lingonsylt!!=)
Lika gott de!

Bebis har verkligen varit igång heeeela dagen...så himla mys..men nu vet jag ju att då kommer den sova imorrn och då blir jag alltid orolig istället=/...


Just ja!!!När jag kom in med middagen hade jag ett till litet paket på bordet..
Älsklingen vet hur man överaskar!!
Glad blev jag då jag uppskattar lite egen tänkta gåvor..
I den ett halsband..ETt hjärta så klart=)

Jag bah AHA....Grymt namn på företaget =) haha

DAgens outfit- Ica Maxis leopard mönstrade kjol!*Gilla*

=) (blev suddiga bilder vet int vad jag gör för fel ibland,auto)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0