Bebis magen vecka 30


OOhh yeees...its getting bigger=)
Ca 9 Veckor kvar att jobba sen vila lite innan förlossningen....*Längtar*
Idag är jag så jävla trött i kroppen...jobbat helgen till imorgon så det känns..
Imorrn går jag iafl hem kl 14 (7-)..Ingen vila då ska jag förbereda efterrätt för vi ska till Heidi och Mattias på middag..'
Ska bli mumma gott=)
Åså busa med barnen!!Alltid lika skoj!
Men nu blir det iafl ett uppvärmande bad...=)

Halleluja!!KOm just på att det att löning imorrn!!!!!!!!!!Wiieee
Inte för att jag är utan cashing men lite extra skadar ju aldrig=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0