Föräldra grupp!!

Idag var vi på vårat första föräldra möte utav fyra!!Eller vi kommer bara kunna närvara tre...
Men det var iafl ett härligt öppet gäng!Känns enklare så när alla vågar tala..Man kommer som närmare varandra då=)
Har sovit som en apa inatt då jag haft såååååååååååååååå ont i kroppen och ryggen efter gårddagens arbetspass. Trodde jag skulle vakna upp utvilad och skön...
Istället har jag snurrat hela natten och inte hittat någon skön ställning...
Men efter ett paket Dextrosol på jobbet blev jag piggare och har varit försiktig med lyft idag så hela kroppen känns faktiskt bättre=)
Blir nog tidig kväll iafl...Är ombygg av textil till veckan och då blirre  tidiga mornar och lååååååååååånga dagar!
Men kul att bygga nu medans man orkar så kan man vara tjock och mindre aktiv sista månaden=)

Och vad säger man om denna kyla.. annat än att VI Längtar till varmare dagar!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas det räcker med -30 denna vecka resten av vintern!!
Borde det inte bli vår snart va???=)
Nu lite kvällsfika med hjärtat!!!
*PÖSS*


Kommentarer
sussa

Åh herre gud starkt om du orkar jobba så länge! :) själv är jag då så trött å gaggig å har ont överallt så kände att de inte är värt å jobba längre än nödvändigt. så prövade å ta två månader å fick de beviljat utan problem, blev förvånad själv oxå förvånad :)

2012-02-03 @ 21:28:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0