Hipp Hipp HUrra!!!!!!!

Grattis Älsklingen på din födelsedag!!!

IdaG Blir mitt lammkött 27år gammal...
Jag har dessvärre jobbat hela dagen men när jag kom hem så kom Fredriks familj hit åså fikade vi och öppnade presenter=)


Av mej fick han en wiskey bok och valfria Ashihara handskar eller vad han nu behöver till träningen=)
Det fanns ju en djungel!!!!
Eftersom jag bara skulle hinna hem innan främmandet så klädde jag upp mej innan jobbet..
Den nya blåa leopard kjolen fick agera idag=)

Vi har inte heller hunnit med att äta idag så ska strax äta en ugns ciabatta och se nå avsnitt av American Horrors!
men igår däremot bjöd jag till med pärl couscous sallad med ljuvlig lax i ugn med fetaost/soltorkadetomater creme fraihe i ugn....Smaaaaaaaaaaaaaaskens!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0