Lördag- Stan, shopping, middag

Goddagens!
Ligger efter från igår i uppdateringen!
Hur som haver så har vi Ida uppe på besök från dalarna så vi började dagen med en runda på stan innan dom sku iväg på party!!!
Jag invigde min nya kamouflage sjal som fanns med i Gina paketet=)
Äntligen en ny en!!!!!!!!!!!!

Väldans nöjd över både sjalen och bebisen i magen=)=)


Lite shopping blev de iafl=) Både jag och Karin hade fått hem en 20% erbjudande från HM de blev mest shopping där för min del!!Massa härlig vår kulör som korall i både topp och tröja med guld i (se bild)..

Tänker lite after bebis är född så köpte ett par gråa sten tvättade stretch jeans att komma in i till sommarn åså tröjan där är lite kortare så funkar bra att dra upp när man ska amma åså att inte glömma...Ett amnings linne!!!
Men att det då faan ska vara svårt att hitta bra storlekar när man är smal och har stora bröst!
Som definitivt kommer att bli större!!KÖpte en medium som var lite för stor runt om men brösten typ vällde över..
Jaja får duga då jag MÅSTE ha något att sova i..tänkte sy en extra två cm av spetsen så de täcker brösten!!
Nåjå nog om tuttar!
Eftersom lördagens planer gick i stöpet planerade vi att ta dagen som den kommer och härligt nog ringde svärmor och frågade om vi ville komma över på middag..ABSOLUT!!!
Det bjöds på lax i kål, spenatbädd med fetaost och tomat på. Till de vitlökssnurror och massa såser och sallat!!!
To die for så gott de va!!!!
Hann bara inta soffläge så var det dags för smulpaj, kladdkaka och glass!!
Behöver jag ens nämna att jag nog denna vecka ätit all min socker dos för ett år framöver=)
Men gott är det!!

Och idag söndag....
Vaknade jag väldigt nedstämd......
Tyvärr...
Men älsk ville ut på äventyr och tur var väl de annars hade man väl ännu suttit i soffan.
Vi tog bilen till stan för att tinas....Prommade ut på isvägen..

En risk taker som gravid...vad gör jag om jag måste kissa om en kvart????
Höll mej..men bebis sparkade och utförde någon akrobatik där inne så blev tungt i slutet i både magen, blåsan och ryggen=)
Blev även en snabb burger på Max innan vi körde t till storheden och storhandlade!!
*HEART*

Fick tom hem en brun/beige leopard liknande trikå kjol från Ica Maxi..Hoppas den passar för den var billig 59Kr bara=)
Sitter den bra blire en blå med!!!Åså köpte jag en hår toning....Den förra färgen vart jag inte nöjd över för fem öre...tyvärr har den redan gjort mina hår toppar aldeles för mörka men det övre håret kan ju få vara rött iafl=)?
NU ska jag hoppa in i ett välbehövligt bad med älsk...Mjuka upp lederna lite som gör såååå ont efter all aktivitet..
Går bra för mej att vila??
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0