Orkeslösa söndagen...........

Vaknade upp nästan feber fri..men ack så orkeslös..
Borde känns mej slankare och mager då jag inte ätit något.... istället känner jag mej pluffsigare än ever och alla slagg produkter verkar ha satt sej i mina vader då jag ojjar mej över att dom är så ömma.....
Säger till älsk att jag ser ut som en bäver haha men han håller inte med..Hoppas känslan går över när man tillfrisknar..=)
Soligt och härligt väder så vi börjar dagen med frukost som jag får behålla..fantastiskt framsteg=)
Känner mej orkeslös men ville göra nå så på med kläder och så vi tar en runda till Bodens Dollar store...

(synd om mej själv minen)

Vilken rolig affär..hitta massor som vanligt=)
Bla denna nostalgiska kellogs fling burk..

Och dessa två glas burkar hittade jag i Luleå i veckan=)

En till skorpor och den stora är fortfarande tom..hm..

Älskar burkar och förvaring!

Förbi HM och handlade en leopard pyamas till bebis och en skallra=)


Sen handla vi lite på Ica Maxi...jag helt slut fick ta en paus på sko avdelningen haha

Kvällen avslutade vi med en film i soffan tillsammans med lite nyttigheter=)


Smakade helt ok dom första sen vare som att äta tunna skorpor med dipp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0