Stora Magen!!!

Idag glider vi in i vecka 27 och magen börjar kännas kan jag säga=)!!!

(blev ett snabbt foto i myskläderna innan jobbet kl 6 imorse)

BF: Barnmorskan sa ju först 9 maj och sen blev det 11 maj enlig UL. Men jag håller mina uppdateringar på torsdagar..1-2 dagars skillnad gör inte så mkt=)

Idag är första dagen jag verkligen kännt mej gravid på jobbet!
Har byggt klart på klädavdelningen, lyft och stånkat i bygg material och pallar....phjuuuuuuuuuuuuuu..
Och min rygg säger AJ!
Fick med mej älsk på ett varmt bad för att lugna lederna och det hjälpte otroligt mkt=)

Men jag är fortfarande helt slut. Har skickat babe in i data rummet, jag vill bara fläka ut mej på denna soffa själv idag!!!Kroppen behöver de=)

Alltså inget roligt som hänt i dagarna annat än JOBB.


Kommentarer
sussa

Hur länge har du tänkt jobba? Jag jobbade sista dan idag, känns så himla skön! :)

2012-02-02 @ 21:35:10
Lisa

Fin magen :-) vi kör latte dejt i sommar ;-)

2012-02-03 @ 06:24:28
URL: http://lisabjornfot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0