Vi startar vecka 28 med en härlig solig dag!!!


Tröjorna börjar bli lite för korta=)

Idag hade jag min första sovmorgon på snart 2 veckor. Ställde klockan på 10.20..
Vaknade innan kl 7...suck...
Glad blev jag iafl över att det bara är dryga -15 ute och SOL!!!!!
Försökte få en härlig promenad med doggsen...nja dom gick väl 700 meter mer än för 10 minus grader sen..
MEN!Vi fick sol i ögonen och brillorna åkte på=)!!Lyckorus!!!
När jag kikade på tempen insåg jag även att våran balkong nog kan vara en fara för dom där under..

Bara liiiite översnöad??=)

Sol= Snart vår ;0)

*Längtar*

Nu ska jag dra till worket!Tid för ett kvällspass=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0