Bebis magen v.26

Oh aj ajaj aj aj!
Att jobba 7-14 och sen promenera in till stan och strosa i affärer och att sen gå hem med tunga påsar var inte bra gjort för denna gravida kvinna!!
Jag har ONT i varenda led i kroppen. Och i svanken blir jag öm om efter hårda arbetsdagar.
Plus att magen växer och stramar på de..
Nä nu blir det soffläge tills imorgon...knappt jag orkar laga mat..men jag är ju hungrig så=)
Och jag som hade tänkt baka bröd idag...ork bara inte....

Nu rullar vi iafl in i en ny vecka. Vecka 26=)
Och det har hänt massor i magen bara sen i måndags!

Den VÄXER!!!!!!!!!!!!!!=)

Har suttit och kollat gamla bilder på go magen och hittade en med samma outfit!
Man tyckte typ man var jätte stor hahaha=)

Vecka 8+ några dagar=)


Kommentarer
Sandra - mamma till Tilde

Halkade in här på nåt konstigt sätt...och ville bara säga att du har en jättefin mage :-) Grattis till pyret i magen och lycka till!

2012-01-27 @ 10:52:08
URL: http://finalillafamiljen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0