Fjärilar...

När Fredrik var i Göteborg för arbete så bodde han på ett hotell där det gick att köpa det mesta av inredningen som rummen var dekorerade med.
Han fann då dessa guldiga fjärilar som bara skrek ut köp mej till MIA!!!

Gisses om jag blev glad=)
Däremot har det tagit föööör många månader innan dom åkt upp...
Men idag jävlans!!Guld spik inhandlat så upp brevid min underbara tavla och ovanför spjälsängen som nu är klar åkte dom upp!!!


Fjärilarna är platta sen så veckar man ut dom så det ser ut som dom flyger ut ur väggen!



Lite osäker på hur dom ska förbli placerade men vi börjar så här=)



Ovanför spjälsängen=)


Mormors härliga flätade korg får agera nattbord då min byra har fått flytta till den större modellen framför sängen=)


Allt för att få plats!!


Prinsessan låg och myste på kudd toppen!!

Sen kom Tingy och då skulle dom mysa med mej istället!!!

Närmast vinner hahaha

Och nej...jag svär fortfarande!!Jävla symaskin!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Novembersara - i väntan på majbebis

SV; HAHA JA, dom nya fylliga kinderna gillar jag inte, inte hakorna heller, hahaha ;p

2012-01-30 @ 18:03:29
URL: http://novembersara.blogg.se/
Jenny Silver

GUD vilka fina fjärilar! Vart har du hittat tavlan? Och jag har för mig att jag har sett på en bild i höstas på din blogg att ni har en slags braskamin el liknande i er lgh? Är det nån slags fejk som du köpt eller är det en riktig som fanns där ? Snygg Header btw! ;)

2012-01-30 @ 19:18:31
Jenny Silver

GUD vilka fina fjärilar! Vart har du hittat tavlan? Och jag har för mig att jag har sett på en bild i höstas på din blogg att ni har en slags braskamin el liknande i er lgh? Är det nån slags fejk som du köpt eller är det en riktig som fanns där ? Snygg Header btw! ;)

2012-01-30 @ 19:18:46
Mia

Tavlan är från Gekås Ullared!!Ett riktigt kap då jag tycker den ser svin dyr ut=)..Och braskaminen den är fejk och från RUSTA!Man kan använda den med bara lågorna eller så finns det två värmelägen oxså...Riktigt myyyysig=)..Thanks

2012-01-30 @ 21:56:23
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0