Lååååååååååååååång Ledig!!

Ja fi fan vad skönt att äntligen vara hemma!!!!!
Jobbade hela förra helgen plus mån-fredag, en 50 timmars vecka.
Ombyggnation och gravid...Låt mej säga att jag är sluuuuuuut.
Somnade nästan i soffan kl 20 igår men lyckades hålla mej vaken till Csi sen vare god natt!

PÅ lunchen idag var jag och Flisen på Ica Maxi som vanligt..Skulle köpa nå vaser men don hade tagit slut=(
Hittade istället kampanjpris på väskor och se där så fick vi hem en skötväska för 49.50:-
Som hittat!!



Åså på ett rea ställ hängde en neutral bebis pyamas med bruna moln på i strl 50.
Halva rea priset så 39.50:-
Åter igen som HITTAT!!!!

=)

Enkel svart basväska som jag tänkte man kunde pryda med kanske nitar eller nå djurinpirerat motiv eller detaljer??=)

NU måste jag börja göra mej klar!!Ikväll blire after work på bakfickan med halva gänget!
Och sen ikväll kommer hjärtat hem från Norge..Och ni vet ju vad de betyder=)
PRESENTER!!!!!!!!!!!!!!!
Hihi..Och en massa mys givetvist=)
Ha en trevlig helg*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0