Lyx middag!

När man inte äter en redig lunch så får man mummsa i massor till middag=)!!
Då det var hockey inatt så passade vi på att tillaga tjärknöl..Ja eller älsk fick äran=)
Den tar ju bara x 10+ timmar att göra....

Så dagens middag blev:__:_:_:_:_:_:

Liten burk vitlökspotatis sallad, lite rest av rotsaksgratäng till tjärknölen.
Vi skulle äta hasselbackspotatis men kom hem med allt utom potatisen så fick bli de vi hittade i frysen=)
Till det gjorde jag aioli i massor och vitlöksbröd. Spenat och tomatsallad.
Åså en klick Cafe de paris sås till som lite värme=)=)
Det var helt fantastiskt gott!!!!!!!!!!

Med oss hem från Willys var även 18 flaskor Eldorados julmust light!!
Har bara 7 flaskor kvar hemma så nu borde vi klara oss till Påsk=)

Annars idag så vaknade jag före ottan..klev upp kring 7 åt lite frukost sen somnade jag framför tvn vid 9 tror jag åså vaknade jag innan tolv..störd sömn=)
Men då vaknade älsk oxså och efter de har vi hängt hos mam och styvpapp. Fikat, pratat och bara varit..skönt!
Efter mathandlingen på willys satte babe igång med att plocka undan all jul och jag med maten.
Så nu sitter vi här mätta och belåtna=) Och jag lite extra glad över att det blev kvar mat så jag har en lunch låda tills imorrn=)WEIH!
Kvällen bjuder förmodligen på en film..e helt slut o kropp och knopp!
*Puss*


Kommentarer
Anonym

Du vet väl att man inte får dricka lightläsk som gravid???

2012-01-07 @ 18:17:27
Linn

Hej!

Jag ser att även du är gravid. Grattis och all lycka till er!

2012-01-08 @ 15:23:02
URL: http://linnspets.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0