Nya kläder!!

Hej!Hur mår ni idag??
Jag har givetvist inte varit bakfull!!
Första nyårsdagen på många många år=)
Babe mådde fin fint han med så idag har vi varit och hälsat på Anniz, Steffo och lilla Edwin!¨
Fika massa gott och pratade bebisar och massa annat..Mkt trevligt!
Invigde jeansen jag fick av älsk i julklapp och tröjan jag köpte på HM häromdagen=)

Börjar bli så där härligt rund och go=)
Till middag blev det ingen flott pizza för Fredrik..Jag var sugen på baconinlindad kyckling file med soltorkade tomater och ost i med ris och creme F sås!!Så mkt godare=)
Nu ska vi se en film sen ska jag sussa tidigt...blev tidig morgon då det levde om här ute och imorrn blire tidigg morgon på jobbet!
Kanske tom slänger upp ett nyår collage imorgon kväll=)


Kommentarer
sussa

Tackar å gott nytt till dej :) den 3/4 är de bf, för dej då?

2012-01-02 @ 20:19:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0