Skapat till bebisen!!

Ledig dag så blir lite pyssel på schemat=)

Mia i skapar anda- Började med det här..

Svart molntyg och underlägg...

Som skall komma bli förvaring till sköt bordet som vi ska göra senare ovanför lill toan=)....

Bebisen finns så klart med på bild, till höger inramat en ultraljudsbild och kiss stickan=)


Måtta nåla, limma och sy...

Och så slut resultatet!!!!
TADAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Förvaring med utrymme till krämer, tops, oljor osv...
Satte bara i lite smått jag hade hemma nu=)




Blev en liten yta kvar på högersida där jag ska komma på någon finurlig lösning där jag kan hänga nappar eller annat!

Kan säga att jag blev faktiskt riktigt nöjd=)

Nu ska jag fika lite mellanmål sen svära vidare åt denna overlock som jag fortfarande inte fått buk i spänningen med!!Gaaaaahhhhhhh!!!*pip*



Kommentarer
sussa

Slit va du är förbered :) jag har inte fixat nått ännu :( å nu ska vi flytta oxå, paniiiiik!! ;)

2012-01-30 @ 16:36:03
Karin

Fint! Men vad är det jag ser, köper du tyg på andra ställen än Ohlssons?? ;)

2012-01-30 @ 21:33:18
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/
Mervi

Förvara absolut inga nappar inne i lilltoan. Bäddat för bakterier! :D Tänk på att varje gång du spolar så skapas det ett fuktmoln som sprider läskiga baciller, tandborsten skall förvaras minst tre meter från en toastol t.ex. :D

2012-02-01 @ 19:38:52
URL: http://sightforsoreeyes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0