Tjockis magen och jag!!

Gisses så magen stramat idag!!Jag bara ser hur framtida bristningar kommer att ankas fram...NOOOO!!!
Men det hör väl till=)
Än är den len och fin.......

Lite suddig bild med webcamen=)
Minns när jag köpte den här datorn för ett år sen snart..Kamera funktionen var en stor anledning till att jag valde just den här...finns massa roliga funktioner åså har jag användt den typ 10 gånger hahaha
Ska bli skärpning på den fronten=)

Hihi..

Annars då?
Löning idag...satt fint som käk i kistan!!!
Just nu sparar sparar sparar jag i massor tills bebisens ankomst så jag kan bli en riktig kaffe latte morsa som bara ska fika och shoppa hela dagarna..haha eller så inte=)
Bra att kunna leva iafl!
Jag och älsk vill ju hinna med en resa till Ullared när vi nu ska lyckas klämma in ett flyg till göteborg en dag och sen bila dit??När?NÄr?När??

Nä men om man sku ta sej en kvälls macka...var ju ett antal timmar sen man åt lunch/middag på jobbet...
Imorgon funderar jag på en rutt in till stan...villllllllllll så gärna shoppa..men som sagt det ska SPARAS!!!
Kanske inhandla en sjal eller nå=)
Vill ha dessa från Gina Tricot men såg aldrig den gröna sist jag var där=(...


Accessoarer livar ju upp vilken enkel outfit som helst!!
Ska ju iväg och träffa Fredriks släkt i helgen och då vill man vara fin=)
Så gott det går iafl!!!
God natt*;0)


Kommentarer
jenny silver

bra smörja magen med sheasmör, för att minska ev bristningar så gott de går. Sen får du ändra rubriken på din blogg , det är ju inte längre bara Mia! ;)

2012-01-26 @ 09:04:54
Mia

Hehe ja bra förslag!använder nå nytt som heter bio-oil som ska funka men de gäller ju att komma ihåg att smörja oxså:) sen har jag ju bytt header och namn men sitter på mobilen nu och det verkar inte ha ändrats via mobil koll!får kika p å de: kanske måste ändra nån inställning på face book;)

2012-01-26 @ 11:39:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0