Grattis Franky Boy på din ett års dag!!!

Nu på eftermiddag/kvälls kvisten har vi varit och firat Friis son Frank som fyllt 1 år.
I present önskade dom en sked...jag köpte en jag trodde det var men tydligen fel men den uppskattades iafl=)
jollyroom.se
Frida hade dukat upp med massa fika men som tur var för min del var det mesta choklad vilket jag inte kan äta nå mera då stumps får magknip. Jag åt en super god blåbärs muffins istället fast jag dreeeeeglade massa över choklad go sakerna=)



Parkerade bilen hemma hos mormor och morfar och då vaknade gumms och ville amma igen.
Dom satt och åt halstrad strömming och frågade om jag ville ha....Öhh JA!!=)
På en tunnbröd macka med bregott och potatis...smmmarigt!!
Fick med mig allt som blev kvar oxså så vi ska mummsa till lunch imorrn..
Fredrik fick även en godie bag från Frida med alla sorters fika i!LYX

GUmman idag=)...Fröken leopard lady! Hos Frida och Vickan=)

Brukar ge gumman 100ml ersättning 1 gång varje kväll tillsammans med amning då hon annars inte tycker att bröstet rinner tillräckligt mkt så ikväll när vi ändå skulle bort så testade jag ge henne en hel flaska 150ml enbart och nöjd tjej kan man säga=)
Har ammat nu igen kl 20 och hon däckade redan efter att ha snuttat på mitt "dåliga" bröst.
Lyckades tom lägga henne i spjälsängen och där sover hon nu=)
Duger aldrig annars!
Nöjd bebis= Glad mamma=)

Vid ett idag hade vi världens bästa moster förbi och gosade med Emilia!

Emilia tycker att moster ska skaffa ett syskon till Edwin nu snart tonåring så hon har någon i släkten att leka med;)
Fast tills dess har vi ju så många fina vännr som har småttingar..

Medans resten av sveige kollar på fotboll nu så ska jag och älsk se en film..
Jag må tycka om att spela men fu tusans så tråkigt att kolla på!
God kväll!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0