Grönt är skönt!!

Hjärtat är så fin i gröna toner.

Undrar mkt om hon får mina ljus gröna ögon eller Fredriks blå?
Vet inte när det visar sig??

Idag har vi varit och hälsat på Emilias tjej bästis Klara, storebrorn Edvin och mamma Anna.

Älskade barn=)

Klara är en månad äldre än gumman och det känns jätte kul att dom kommer ha varandra att leka med under uppväxten=)
Nästa gång vi ses blir det grillning ute!!Om det bara kunde sluta blåsa i denna stad nån gång???
Ska och tjuv sola ikväll lite=)


Kommentarer
Carro, mamma till neo

Om jag inte minns helt fel så kan deras ögon skifta färg ända upp till 6 månaders ålder.. :)

2012-06-21 @ 21:04:11
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0