Idag blir gumman 2 Månader=)

Grattis hjärtat och till oss föräldrar som fått dig=)
KOm på att jag inte skrivit min förlossningshistoria. Den gick ju rätt snabbt så borde ju gå undan att skriva.
däremot upplevelsen på neonatalavdelningen hade jag oxså vela dela med mig och det tar nog längre tid=)

Idag har det varit äkel päkel varmt och fuktigt.
Mitt hår har varit bångstyrigt och kittals i ansiktet samtidigt som jag fått kasta av mig alla kläderna då de är så varmt här.
Mulet och blåsigt..inget går ihop?
Har ringt och bokat ögonfransförlängning. Även kontaktat försäkringskassan,
 Vart är mina stålars???
Börjat rensa bort vinter mössor och vantar. Sorterat lite sjalar. Hängt upp solglasögonen i mitt sko skåp.
Jätte logiskt??
KÄnner någon slags irritation sammanlagt över vädret, försäkringskassan samt att mina ögonbryn jag färgade härom dagen ochså KLIAR!!!!!!AAAAAaaaahhhhhhhh
Och Att jag måste sitta i trollor och linne plus ett fult hårband. Allt annat klibbar sig fast.
Hoppas älskling jobbar över idag så han slipper se mig...typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0