Onsdag- Amma, promma, amma, amma, amma

Gumman är i en tillväxt period just nu och vill äta som idag redan efter en och en halv timme.
Annars äter hon var tredje ungefär på dagarna.
Får hoppas brösten rinner till snart så man slipper ha en olycklig tjej!
Har inte hunnit med mkt idag.
Tog en prommis med hundarna på morgonen. Tänkte sätta mig ute i solen men så gick den bakimoln.
Började sortera mina byxor-

Men hon somnade som aldrig till så känns som det tog någon timme.
Vi busade även en del i sängen=)

Så glad nu när hon ler!
Sen blev hon grining och somnade efter ett tag i famnen=)


Försökte även hinna sola på balkongen sen när solen kom tillbaka.
Men hon vakna efter 20 min. Somna om. Spotta ut tutte. SOmna om. Amma. Somna om.
Ja till slut fick jag en hel halvtimme i solen.
Men hann bli en riktig pricki korv!

Efter solen
Före solen

Sen käkade jag mat och även gumman mitt i middagen och efter de sover hon så sött helt plötsligt!
Planen var att ta en promenad på kvällskvisten oxså och hinna förbi in på willys och handla amningsskydd och ansiktskräm men serr ni att helt plöstligt sov hon ända till nio då dom stänger=)
Vi tog oss ett bad istället!


Kommentarer
sussa

willys är öppet till 22 under sommaren ;)

2012-06-14 @ 07:12:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0