TRADERA!!!!!!!!!!

Får mina tradera moments.
Budade hem denna jacka från märket MEXX för 150kr, oanvänd med prislappen kvar. Ordinare pris 499:-
Ett klipp!!

Att Heidi sen hade med sig ett hyffsat matchande fleece set gjorde mig uberglad!!!!


Från Tradera-
En sommar hatt till gumman för 3kr tror jag de var

Vintervantar typ oanvända för en 20kr från Lindeberg.


Skal till mobilen.


LÖshår. Vet ej vad för färg det blev men var billigt. Såg ut så här påbilden=)

Funkar till underhåret.
Åså svart ill Heidi.

Budar även på kopparblonda slingor så man kan mixa=)


Kommentarer
HeidiK

Vann du budgivningen på den svarta oxå? :)

2012-06-14 @ 10:02:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0