Egen tid med Karin=)

Idag mötte jag upp Karin på hennes jobb halv fyra!
Vi hade planerat in en tjej dag på stan med shopping, mat och öl i solen=)
GUmman lämnade jag hos mormor!
Började med att kolla tyger. HIttade massa men Karin hade lagt undan ett tyg med ugglor på så köpte bara de så jag sku orka bära resten jag sku shoppa hehehe=)
 
KÖpte dessa döskalle örhängen från Gina triqot.
Militär grön jacka och ett limegrönt djurmönstrat linne från bikbok.
Och en höst tröja hitta jag på rean i oranga/beiga toner=)
Gick lös på Lindex åt gumman.
Leopard one piecen
Leopard leggins med krås
Leopard leggins vi redan har (favorit) fast större storlek=)
Leopard rosa sjal (ej med på bild)
Åså två bodys med stjärnor cerise och turkost.
Från Kap Ahl en blommig body åså vita strumpbyxor med krås i röva..
Middag blev på Friends ute servering. Åt en panini med grillad kyckling med oliv/fetaost kräm, sallad och tzatsiki i. Ur gott!!Och så en super go Mariestad till de=)
 
 
 
 


Kommentarer
sussa

galet va du shoppar människa!! :)

Svar: Jorru!!Jag har skapat ett farligt beroende=)=)
miahh

2012-06-29 @ 23:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0