wazzaaaappppp

Sitter här och ammar en gumma som vela ligga i famnen mest hela dagen. Helt slut i armarna=)
Men sådana dagar hör ju till=) har ändå lyckats lägga en beställning på nelly.se =)

Idag mötte jag upp A-K i stan åså prommade vi till henne och drack kaffe samt kikade på lite smink.
Hon har haft en loppis jag inte kunde medverka på och kvar hade hon 4 isadora bronzers.
Den jag har hemma finns tydligen inte att köpa längre, har liiite shimmer i, så investerade i en matt liknande variant av AK istället=) 
Därefter var jag på mamma prat på Bvc. Gick ju tok bra!
Fick höra att jag såg fräsch och pigg ut samt kom vi fram att jag är trygg i mig själv och mamma rollen.
Inga problem här va=?)
Även om det är mkt vissa dagar=)..Man får liksom anpassa sig!

PÅ morgonen knackade postkillen på med ett paket. I det fanns två löshår.
Ett till mig i mörk kastanj och ett svart till Heidi=)

Jag tycker att färgen smälte in super bra i mitt undehår=)


Eftersom jag hade en grining dag som bara ville mamma sig så hann jag liksom inte göra någon frilla av de eller ens få in det ordentligt utan jag hann som bara snabb tupera och klicka fast de lite här och där.
Slut resultatet blev så här=)

Äsch!Man ser ju inte håret här. Gumman är då söt och go iafl=)

Bättre den här bilden. Blev typ toklångt=). Nästan för långt...Fastnar som med de överallt=)

But i love it!

GUmman klädde jag i leopard kofta idag..Ovanligt va??=)
 
Måste åter igen säga att detta baby gym är helt fantastiskt.
Är en roterande grej som spelar en trudelutt i 15 min sen roterar den de två bågarna så att leksakerna som hänger rör på sig!!GUmman ÄLSKAR den!!!!!!!!!!
Btv så ammar jag inte längre. Emilia har däremot däckat på bröstkorgen och jag kan igen skriva med båda händerna!
Men nu var det slut på det roliga=)
God Kväll!


Kommentarer
Heidi

Ah, du vann budet på håret till mig.. najs! :) vi måste testa frisyr snart!! :D Fint de blev på dig med långt hårt! :)

2012-06-14 @ 23:13:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0