1-2-3-4......Inte många veckor kvar nu=)

Torsdag morgon

Suddiga bilder kl 6 på morgonen!!

Så här härlig och go kan man se ut när man kommer hem efter en heldag på farten!!

Magen blir till en rund bulle under dagen och med föda i magen=)
Sen beror de ju lite på hur man står och är vinklad framför kameran!!
Men nog är det allt spännande att både se och känna alla förändringar.
Inatt fick en barndomskompis en liten pöjk..GRATTIS!!
Och när som helst ska Anniz föda. Och runt min födelsedag väntar Anna-Karin en Bosse!!
SEN är det våran tur=)=)

Ikväll kommer älsk hem..Vet att jag har en present att öppna...wieie=)
Alltid lika spännande!
LÖVE!!!!!!!!!!


Kommentarer
Jossan

Va stor o fin magen har blivit! riktigt vackert gravid e du =)

2012-03-03 @ 21:40:42
URL: http://jossanojim.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0