Barnmorske besök i vecka 34

Alltid världens bästa känsla just nu att få höra lill hjärtat slå!
Nu låg hjärtljudet på 140 och Sf måttet mellan 31-32 så den har växt massor=)
Och jag hade ökat dryga 1-1,5kg sen sist vi vägde oss i v 30.


Just nu bara väääntar och väntar man på att dagrna ska rulla iväg.
Hon frågar alltid  om vi har nå frågor..Oftast inte för jag är sjukt påläst=)
Men jag frågade om huvudet fixerat sig än?
Njaaa..jaaa..neee..Huvudet ligger rätt men är ruckbart kände hon. Allt på topp med andra ord=)
Samt att mina blodvärden är SUPER bra så inte järntabletter behövs=)
Sweet!

Idag är jag även ledig hela dagen..PLUS imorgon!!
När hände de senast??=)
Var upp med Fredrik halv åtta som sku lämna in bilen på service så fick köra hem..
Vilade till tio. Till MVC 11.30.
Sen åkte vi till Intersport och bytte skor. Snabbt in på Toys R us och kolla på bebis mobil..Men fy så fula och töntiga alla är...får nog skapa en egen?
Sen lite mat handling på Willys...Jag är som BESATT av Willys Ciabatta som man gör i ugn..
Två pack för 9.90:- Kan äta jämt!!!!


Kommentarer
Anna-Karin

Du är så vacker gums och JÄDRANS sicken kula du fått!!;D

2012-03-26 @ 22:09:58
Anonym

längtar

2012-03-27 @ 08:15:06
Mia

Tack sweetie=)!!!Ja kulan böjar bli stor nu!!Ska bli kul att få träffa erat lilla pyr snart bara ni blir friska och orkar=)

2012-03-27 @ 09:42:49
URL: http://miahh.blogg.se/
Elin

Fin blogg :)



Vi är i samma vecka, vi har samma hjärtljud och sf-mått :P hihi fräckt tycker jag:) Vi ska ha den 13 maj:)

Lycka till med allt:)

2012-03-29 @ 19:50:47
Mia

Elin- Vad roligt!!!=)Vet ni vad det blir då eller??Vi har ingen aning då lille(an) satt på rumpan!

2012-03-29 @ 20:28:47
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0