Grattis Mamma på din födelsedag!!

Och tack så mkt för både middagen och fikat=)

Idag har mor fyllt år!Svirade om och tog bilen dit efter jobbet.
Nya toppen invigd=)

Blev bjuden på både middag och fika..=)
Tom morfar hann man med att träffa idag. Riktigt skoj!
När jag kom hem fick det bli ett varmt bad...Åt så himla mkt att magen stramade och behövde mjukas upp!!
Det börjar bli taight för bebisen nu=)

Och nu hickar den som bara den=)
Ikväll kommer äntligen älsklingen hem!HImla tråkigt att jag jobbar hela helgen då jag saknat han i massor!!
Lät som han köpt en present till både mej och bebben denna gång..
Alltid lika spännande=)=)=)=)



Kommentarer
Anna-Karin

Snygging!! :)

Jag har också den där tröjan! ;) dem är så fiina! ;)



men vad har du för snyggt på läpparna här goding? ;D

2012-03-29 @ 22:39:43
Mia

Tack babe!!!kÖPTE ETT NYTT LÄppSTIFT FRÅN vIVA LA DIVA IGÅR. Nr 19 Cream åså ett korallrosa läppglans på från ELF=)

2012-03-30 @ 21:02:53
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0