He börjt te att bli taight!!

Ta me tusans!!!
Som vart nöjd att iafl huvtröjjorna gått att stänga iafl..Men icke sa nicke om mina gröna kamouflage!

Magen har blitt för stor=)

Men härlig=)

Ikväll var det ju premiär för Desperate hemma fruar. Jag och Karin har ju alltid tjej häng tisdagar då det visas men idag vistades vi hos Kirsi en snabbis=)
Jag jobbade stängning istället för 19 så blev att små jogga dit för att hinna. Och väl där blev man bjuden på go fika.
Kunde ju inte tacka nej så fick bryta min bara socker på helgerna regel=)..
Livet måste ju njutas oxså=)
NU dags för säng läge!!
God natt alles=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0