Ikea Köpen!!

Började med att vi köpte detta till köket!!

Färgglatt och härligt!!
Som menat matchade ALLT till tavlan vi senare sprang på i Tex Finland=)
+ Tallrikar och skålar i setet BESATT i svart.


Clouse up Tavlan

Fick sällskap av hjärte tavlan jag fick av älsk i alla hjärtans dag present=)

NU ska jag bara sy en svart kappa så är köket KLART!!

För er som inte vet. Så är jag en HAJ Fantast!!
Så dessa(denna) vinkylare ska få kyla vinarn till sommarn=)
(kom i 2-pack, papegojan & hajen)

Eller saft flaskan då för min del som ammar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0