Ledig ytterligare en helg=)

Behövligt!!
Sover så himla dåligt nu när bebisens sparkar är så hårda på morgon kvisten så vaknar kring 4-5 varje morgon och har super svårt att somna om...
Men det är myyyyyys iafl=)

Idag har vi iafl först tagit en tripp till stan..älsk behövde kalsipper och jag en bh utan byglar...
Finna inga bhar i min storlek så får köpa större runt om och sy in...suck...
Ja eller det fanns en amnings bh på Twilfit som var ful som sätan som jag kanske MÅSTE tvinga mej att köpa då jag är så liten i omkretsen fast stor byst!
Hitta ju en fin hemsida där denna BH lockade mej=)
Frågan är hur dom är i storlekarna..Vågar inte beställa förrens jag vet hur mjölkfyllda dessa ballonger blir!

Sen köpte vi en lager hylla på ÖB som Fredrik skruvar ihop nu medans jag vilar benen i soffan=)

Invigde ett par av örhängena jag fick av älsk idag!!

Verkligen super fina=)

Åså en dagens på både mej

Och darling=)



Kommentarer
jossan

Hej! Ett litet tips.. köp ingen bh förrän kanske 1, 2 veckor innan.. du hinner växa mer! :) jag köpte en stor på Lindex 85 d. Jätteskön utan bygel använder ofta! Men du kanske har ännu större :). Ett till tips är smningslinnen på Lindex oxå. Kör bara med dom ofta eftersom brösten ändå e så "fasta" nu med mjölk i så dom behöver inget mer stöd. Köpte medium. Jätteskönt. Ha en bra dag!

2012-03-17 @ 16:53:28
URL: http://jossanojim.blogg.se/
jossan

jo du har ju baotaboobs, lucky you, så då kanske du måste köpa från nän "bättre" affär. Till o me min var nästan liten så. O två dar efter ja födde så rann dom till, som man brukar säga.. o dä vart dom skiiitstora... o hårda. önskar ja får behålla dom haha men it aint gonna happen buhu!!

köp inte en med byglar, dom skaver nog!!

Jag läckte oxå lite men köp ilägg, vilket jag antar du redan kanske gjort. då kan ja tipsa om att ICAs egna kan du rata direkt!! as-kassa!! Jag har provat icas, liberos, natusan o ett par andra som ja nu inte kommer ihåg va dom heter.. nå på P iaf!

o natusans inlägg superabsorberande e bäst,. köper dom på willys i stan, typ 39 spänn per förpackning.. absolut bäst!!

O till det där me bikarbonat.. ta en burk, klippt petflaska... ja va f**n som helst (inte metall) o putta i 1-2 tsk bikarbo. kissa i nå annat.. typ .. ingen aning, vad som du känner för, men du har la fantasi =). häll kisset i bikarbon o rör om som hastigast o händewr d ABSOLUT inge.. ja då e det en lite tösa.. o blir det minsta minsta minsta bubbla eller reaktion ja då serru ska de va en pöjk =)testa flera gånger om du e osäker.. men på min hände det abso INGE o stämde..

2012-03-18 @ 00:24:51
URL: http://jossanojim.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0