Och så var även söndagen slut!

God morgon!!
Fått sova bra inatt..Om man jämför med resten av helgens dagar och veckans nätter då bebis levat om som bara den!
Kanske beror de på gårdagens aktiviteter?
Vi tog tag i projekt städa vindsförrådet!Tog väl si sådär 3-4 timmar??
Men nu har vi iafl fått ordning!En lagerhylla köptes i lördags och lådor har fyllts...
Nu ska vi bara köpa en till lagerhylla från ikea så är vi färdiga=)
På malmudden har vi turen att även ha ett förråd på bottenvåningen!
Den snabbstäda vi oxså=)
Så nu är ytterligare ett tråkigt projekt ur vägen...
Efter de for vi till Fredriks föräldrar och blev bjuden på middag- Älgbiff stroganoff och ris=)
Syster ida hade bakat både tårta och julstjärnor med sylt i=)
MummA!!!!
Sen fick jag presenter- En klänning, 5års kalender, saker till bebis såsåom en stor skötväska från tupperware, zippicup, sprits, och formar i silicon=)..Tack så mkt!
Åså en påse med gamla kläder från när syskonen var små och en leksak!!!
Det närmar sej nu=)
I lördags när vi tvättade passade vi även på att tvätta bebisens minsta kläder..
Sååå himlans pluttans små..
Det riktigt pirrar i kroppen fastän det är veckor kvar=)


Kommentarer
Jossan

Nä va kul! då blir det en tös : )

Men inte så länge kvar tills ni får veta nu!

2012-03-20 @ 08:30:49
URL: http://jossanojim.blogg.se/
Novembersara - i väntan på majbebis

Fina magen =D

2012-03-21 @ 09:25:09
URL: http://novembersara.blogg.se/
Anna

Meeen vilken fiiin mage du har! avis

Min ser ut som 2:a världskriget(bristningar), haha!

2012-03-21 @ 12:36:19
URL: http://familjenpatre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0