Röd skinn jacka från Laredout

Känns som min födelsedag idag=)=)
Först vakna jag och såg ett sms om att min röda läder jacka från Laredout kommit + systers svarta=)
Att den sen inte var korall röd som på bild utan bara härligt röd gjorde min dag ännu mera!!

Den var dock kortare än jag trodde men så är jag ju rätt på tjocken oxså...
Det är definitivt en ceaper!!


När jag sen kommer hem från Willys så har mitt röda löshår oxså kommit som jag budade hem i söndags på tradera!!
Jättefin färg!!Exact så här röd som jag vill ha men som den förr förra röda toningen förstörde färgtonen på mitt hår.
Blev typ mörkbrun röd istället för körsbärs röd. Kan ju ha och göra med gravid hormonerna oxså.

Det sägs ju att håret blir annorlunda ochmitt har definitivt blivit torrt och slitet.
Men när bebis kommit ut ska jag avfärga hela håret. Färga intensivrött och sätta in dessa nagelslingor för lite volym och livrörelse!!!
Kommer bli super!!!

Something like this!?=)

Tar gärna lite av solbrännan där oxså;0)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0