Så fort det går!..Vecka 32 =)

Ny vecka..Några hundra gram större bebis och likaså tyngre mamma=)

Imorgon sista arbetsdagen på min tunga 11 dagars vecka!
Uppbokat fika med Maria efter jobbet.
Och till helgen blir det att fira min 2* års dag, lördag med vänner och söndag med släkt!

Igår kväll bjöd älsk mej på middag. Jag fick välja vart så blev Waldorf då jag var så grymt sugen på deras underbart goda vitlöksbröd med aioli=).......
Så gos med lite egen tid på restaurang istället för i köket eller soffan när middagen ska intas=)
Har suttit och strukturerat upp mina "dagar" nu innan BF.
Arbetsdagar, MVC besök, lediga dagar, helger mm..
Tiden kommer ju bara rinna iväg=)
Längtar till påsk som jag iår ska spendera hos mormor..Äntligen..brukar alltid ta på mej att jobba extra men iår sa jag nej!!
Nu lite soffläge innan sängdags=)
*godnatt*

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0