Skapat till lille(an)

Är en väldigt pysslig människa. Och när orken finns till så älskar jag att skapa och vara kreativ!
I lördags skapade jag bla denna våtservett hållare gjord av en bit vaxduk från Ohlssons tyger och en vit dragkedja.


Satte sedan fast en nyckelring så man kan hänga upp den oxså=)

Tadaahh!!!Lätt att rengöra om det kommer kräka och bajas påren=)

Och av denna Hundbädd som inte dög för mina hundar.


Givetvist oanvänd.
Så skapade jag oss ett Babynest=)
Tog lite kraftig tråd- Bytte till hårt bomullsband.
En hundbädd med stoppning.
Grov lång nål. Vette tusan vart min kommer ifrån..den var MEGA!
Sy in tråden som på bilden och dra ihop=)

Passar fint till Babyfilten jag fick av Karin!

Lambi fick agera bebis modell=)


Kommentarer
Therese persson

Riktigt snyggt! =) Fick inspiration till bajspåsarna... tack! Kram

2012-03-29 @ 11:28:39
Mia

Toppen!!Alltid kul att inspirera=)

2012-03-29 @ 20:30:44
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0