Skinn jackor!!Kan man ha för många???

Skinn jackor!!Kan man ha för många???
Jag verkligen Älskar skinnjackor och sjalar!!
Idag tog jag på mej min brun beiga som jag fyndade i Göteborg förra året!

Riktigt härlig färg, skön och passar till det mesta!
Att jag redan har en till brun och en beige och en svart, en svart med nitar och en grå och en vinröd hindrar mej inte från att köpa några till!!
Nu vill jag ha en röd skinn jacka!
Vet ni av någon fining till bra pris *LÄNKA*
Har funderat på denna från Laredout.

Men på bilden ser den så korall röd ut och det vill jag ju inte ha!
Kanske testar lägga en order iafl..syrran ville ju ändå ha en svart=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0