Tjej häng!!

Som vanligt tisdagkväll!!
Karin kom förbi och tona min utväxt!!Hatar utväxt!
Sista gången nu innan bebis delivers tänkte jag.. Sen blire röda planen som skrivet tidigare=)
Lagomt till Desperate Housewives koka jag upp lite te åså åt vi av det andra brödet jag bakade idag.

Var hälften rågmjöl i detta bröd och jag tyckte nog det blev liiiite bastantare..åså jäste det dåligt!
Brödet innan var super gott men blev så lite bröd av degen.
Så nästa bak blir Brittis två degsfrallor!
Brukar bli minst två ugnsformar och räcka i en evighet!

Annars idag har jag inte suttit still knappt en timme. Har tvättat,städat, bakat bröd ett, tvätta lite mer, baka bröd två, sista tvättrundan.Diskat Laga mat.Diskat. Fotat.Kela med hundarna. Åså har jag sytt!
Vad det blev får ni se senare=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0