11 Maj och Emilias beräknade födelsedag!!!!!!!!!!

Tänka sig hur det kan gå.......Istället för att sitta och pusta och frusta. Och vara fruktansvärt less på att vara gravid och säkert gå två veckor över tiden så sitter man nu här med sitt underbara hjärtebarn sedan tre och en halv vecka tillbaka=)
Att vi är lyckliga familjen MedeLand!

Rätt komiskt att vi istället idag blivit inskrivna på BVC istället!!
GUmman har gått upp ett halvt kilo på en vecka. 500gr låter tok mkt men hon ligger bra till på kurvan!!
Så fin så fin=)=)

Från födsel längd på 47cm till dagens som låg på 51,5cm.
Härligt att lill hjärtat växer.
Hon använder fortfarande mest strl 50. Men även 56. Börjar redan lessna på kläderna.
Men man får väl vara glad att man inte behövt byta garderoben redan nu när hon var så liten vid födsel!
Vi var efter BVC och storhandlade på ica maxi.
Förbi HM och bytte presenterna jag fick av syster då vi fick fel storlekar.
Så tack snälla Moster vi bytte till en sommarklänning istället=)

Och Mamma Mia köpte en herr thisa. Ombloggad från HM med ett döskallemönster av blommor och fjärilar på!


Idag har jag klätt mig i en ny topp även den från HM. Beige med mönster i zebra. Suprise!=)


I Kvällens ära har vi tryckt i oss PIZZA!!!!Tänkte ta mig en promenad nu för jag har nämligen ett wiener bröd som ligger och väntar på mig i köket oxså=)
Hur ska jag orka!!!!...(no probs)..=)
Hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0