Fin i kjol!!=)

Underbara lördag!!!Vakna upp före både älskling och Emilia. Ellr okej vi ammade kl 6 var vakna till 8 sen somnade jag och gumman om men jag vaknade kl 10 medans gumz sov vidare till runt 11-12 med Fredrik!
Badade gumman sedan klädde vi upp oss. Jag invigde den svarta kjolen från HM jag köpte när jag var hög gravid=)
Den var taight men den satt!!!

Hann tom ta en bild på älsk idag=)


Jag var riktigt shopping sugen idag!Hade redan satt ihop några outfits i huvudet.
Men jag råkade som köpa några plagg mer än planerat=)
 
8 Olika toppar och linnen. Två amningsbhåar och ett par shorts till mej.

Till gumman fyndade jag på Hms rea billiga koftor för 20 kr styck i lila, cerise och svart.
Leggins i gult och grönt, 20kr styck!
Samt en urgullig sommarhatt 39,50:- =)

Kunde inte bli mkt billigare. Hade dessutom 20% på hela köpet=)

Använde kilklackar idag och har redan sååååååån värk i bena...
Blir nog soffläge och film ikväll!
Tänkte sy...men jag har ju några lediga dagar kvar=)
Till middag idag lagade jag fyllda köttfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater. Till de potatisgratäng och brunsås...
*gaaahhh* så gott det var=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0