Glass i stora lass!!!!!!

Vi var ju riktigt hurtiga och gick en timmes promenad in till stan idag..
Där skapades ett konto till lill fian som hon får tillgång till när hon fyller 18..
Bokade in möte för att höra om lån...
La undan ett par till nike train byxor i en storlek mindre än dom jag har...tänkte bli fit nån gång hehehe=)
SEN...Köpte älskling en mjukglass från blågåsen...Jag sku bara "smaka"..Är ju laktoskänslig samt att Emilia lätt får magknip av mig..Men den var ju såååååååååå god..ville äta upp den själv och sen köpa en till!!!
Årets första glass får 5/5....Än så länge mår magen bra=)

Nu vill vi ha sol och framför allt VÄRME!!!!!!!!!!!!!!!
KOllade igenom förra årets blogginlägg från april och maj och sååå varmt vi hade de i luleå!
Hade redan hunnit sitta ute och sola och fått en massa fräknar...
Nä nu får kylan ge sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0