Gumman en månad idag!!!

HIpp Hipp HUrra!!!!!!!!!!!!!!!!
Lustigt nog klädde jag på henne exact samma body idag som när vi klädde på henne första gången ever när vi lämnade 56an för att åka hem på permis den 24 april, 5 dagar gammal.
Hon har allt växt=)
Idag 1 månad...........

Underbara blåa ögon=)



Hänt massor med mamma kroppen oxså. Och jag är verkligen positivt överaskad över hur fort den "dragit" ihop sig=)
Även om magen än är lite sladdrig!


Emilia är verkligen det bästa som hänt i livet och jag är så lycklig över att ha träffat en sådan underbar människa som Fredrik!Vi passar verkligen så bra ihop=)
*Love u Two*


Kommentarer
elin

är så lycklig att ni funnit varandra och att lill dockan äntligen kommit <3

2012-05-19 @ 18:11:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0