Lill boxarn!!!!



Gårdagen och natten har varit helt underbar med gumman!!
Hon börjar bli vaken och pigg..Inte alltid samtidigt som mamma däremot men ändå så go=)
i Förrgår däremot fick pappa vara natt vaken då lillan hade sååååån magknip och jag hade mega huvudvärk...
Vaknade upp med migränliknande känsla igår oxså men tog min första treo sedan jag blev gravid och det gick över efter nån timme...
Imorse klädde jag på Emilia ett av hennes första plagg vi köpte!
Amerikansk inspirerad dress i blå rött då viinte visste om vi skulle få en kille eller tjej!
Fanns i rosa oxså när vi köpte den=)
Hon gav mig några riktigt fina bilder..Kan inte få nog av denna tös=)


Efter lunch amningen tog vi en lång prommis. Förbi Willys och inhandlade BRIE OST!!!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen får man äta sånt=)
Intog balkongen hemma och njöt av både mackan och solen.......





Tingy älskar balkong häng han med=)

Men Donna törs sig knappt utanförr dörren. Otroligt höjdrädd hund=)

Men bäst var tydligen solen på soffan=)
Fick ett riktigt skönt foto hahaha

Strax ska vi iväg till Rutvik för bastu och grillning!
Perfekt dag för de!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Hanna

åh.. den tog slut när jag skulle köpa den, när eran sötnos växer ur den köper jag den gärna om ni inte ska spara den då (onepiecen). väntar en liten h*n i slutet av sempt. bor också i luleå :)

2012-05-17 @ 19:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0