Onsdags klädbyte plus nytt=)

Ja man är ju allt lite kass på att INTE köpa nå.
Gick på Hm för att byta lite storlekar på de plagg jag köpte sist oprövade.
Kom hem med en grön kavaj jacka och ytterligare ett linne.

Accesoarer

Samt en massa nya tyger!

Ska bli en klänning, mössa plus byxor.

Och så en tunnare bomullsfilt av detta underbara tyg!


Invigde en av de nya topparna.

Älskar den knalliga färgen=)

Och Gumman go klädde jag i fin gul mössa plus en dregglis som halsduk=)

Börjar bli för stor för sin gråa oncepeice i grått=)strl 50


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0